The Story Of My Life
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Put your profile here.Don't remove credits.Follow my blog ,the link at the credits :)


Footprints here!

>

Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Selamat Hari Raya :D


ASSALAMUALAIKUM :)


Heyy guysss , lamanyaaa kan saya tak update blog nie .
Rasa rinduu pula nak mengadu dekat dalam blog nie,
tapiii dah jarang sebab busy lah tahun nie.
amacam raya tahun nie ? best tak ? korang semua 
baju raya warna apa ? heee mesti cantik-cantik kan ?
btw sebenarnyaaaa nk story sikit pasal raya tahun nie.
hehehehe,,..tahun nie raya pertama aku dekat kampung
sebelah Baba aku :) kampung dekat Pendang , Kedah.
jauh tuuu..best lahh jugak.. tapii satu je aku benci 
line maxis susah nak cari --' . hmm, aku xkesah sgt pon
sbb xada sesiapa pon yg nk text . HAHAHA xD
tapi sekejap je , petang raya pertama tu aku balik kampung
sebelah Ibu aku pula,. kampung dekat Baling dlm kedah juga.
haaa kat kampung ibu aku nie tersgtlahh bestt <3
seronok lahh juga..,sbb ramai sepupu sepapat :DD
tapi malangnyaa fon aku nie susah tarik line doe .. sakit je 
hati aku.. dua-dua kampung tu aku xdpt cari line maxis. 
grr ! mcm sakai je ! Pagi raya pertama tu aku pergi sembahyang
raya :))) rasa tenang je hati aku.. tapi waktu pagi2 tu aku 
dah menangis :'( sbb rindukan ayah kandung aku dekat 
Sabah ! Lamanyaa aku tak jumpa dia and beraya dgn dia :(
Tahun nie aku rasa tak berapa happy :'(
aku pon tak tahu kenapa ???? maybe terlalu rindukan ayah 
kandung aku kowt . hmm, tahun nie pon sebenarnya ada 
banyak masalah, perasaan sedih yg aku pendam sorang :(
tapi tak apa :D aku cuba SENYUM !
Btw, tahun nie baju raya aku warna purple <3 
tgok kat atas tuuu .. ngee omeyy tak ??? hahaha dah mcm 
budak budak kan ??? act , aku xsuka warna purple :P
tapi ibu aku ckp aku nmpk comel pakai baju kurung tuu..
wahh, terus rasa mcm nk jatuh jantung aku 
bila dgr ibu aku ckp mcm tu. Hhahaha XD
banyak lagi aku nk cerita .. kalau boleh nk cerita dari
sedih sampai lah aku gembira . tapi rasanyaaaaa mcm xcukup 
masa and tangan dah letih menaip :/ hehehehe
apa-apa pon nk ucapkan 

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR&BATIN :D