The Story Of My Life
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Put your profile here.Don't remove credits.Follow my blog ,the link at the credits :)


Footprints here!

>

Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Pada Suatu Hari :'/

Princess Ketot :D


Selamat Malam :D lama dah aku tak update blog nie doe. 
hermm , sebenarnyaa bnyk benda yg aku nk tulis. tapii
aku takut bila aku tulis nnti aku MENANGIS :'(
banyak betul masalah kan ? HAHA biasa lettew . aku
tetap kena happy :DD sbb aku xnk org yang aku sayang tahu
aku sedih :( ! aku xsuka berkongsi cerita sedih dkat org
yg aku sayang . biarlah hanya tuhan je yang tahu . 
aku sanggup terima kenyataan walaupun kenyataan itu
sangat menyakitkan hati aku :( it sokayy aku tetap terima.
ini adalah dugaan daripada tuhan ! aku sedih ? tiada siapa tahu .
aku gembira ? semua orang tahu :D kadang-kadang terasa diri
ini di pulaukan :'/ aku tak mampu nk jadi yg terbaik :)
hidup nie asyik kena sabar je kan ? tak apa nnti dpt ganjaran
di akhirat :D aku kena tabah ! tapi aku xtau kenapa 
aku rasa sunyi walaupun aku ada ramai kawan :'(
aku sentiasa dgn kawan tapi ??? hmm ntah lah. mungkin
hidup aku kena gembira kan orang je kowt :D
itu pon dah cukup buat aku tersenyum gembira bila
dapat gembirakan seseorang ! aku xkesah kalau aku xdpt
kegembiraan yg semua org dapt sbb aku dah gembira 
buat org gembira :DD bila ada masalah aku tak akan cerita
dkat sesiapa.,hanya yg betul-2 faham aku jea dpt tahu
yg aku ada masalah :) selagi aku bole senyum aku akan 
sentiasa senyum dan gembira sampai bila-2 !
okeyyy lahh aku dah tak boleh nak tulis :( sakitt sedih penat
semua ada . yang penting aku kena teruskan hidup walau
apa yang terjadi :DD yeah ! that's my way <3
ILOVEMYLIFE :D be happy always :)