The Story Of My Life
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Put your profile here.Don't remove credits.Follow my blog ,the link at the credits :)


Footprints here!

>

Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   


tertidur dalam tangisan :'(

ASSALAMUALAIKUM :D 

haii, dah lama aku xupdate blog nie.. dah berhabuk dah.. 
hahahha xD maklumlah dah jarang on9 kat computer..
eh2 korang semua apa khabar ? sehad x ? 
ermm, aku nk story mory siket pasal masalah aku nie.. 
hari2 aku bangun pagi dan berdoa dlm hati
supaya hari2 aku menjadi lebih baik dan indah :D 
aku senyum je ... xpernah aku tunjukkan org or bagi tau 
org yg aku menangis di malam hari. :'(
aku kena banyak bersabar., aku mesti kena selalu tersenyum :D
aku bersyukur dapat tersenyum comel :D hhahaha
okeyy aku perasan :* it sokay sekali sekala jea.
yang penting sekarang aku mesti senyum jea :D
walaupun aku ada masalah !! ngeh3.. okeyy bubyee .
daaa .. iloveyou <3 muahh siket :*