The Story Of My Life
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Put your profile here.Don't remove credits.Follow my blog ,the link at the credits :)


Footprints here!

>

Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   


ketOt 2012 ^_^


Heyy semuaaaa :DD .. 
kay now i want to story about me <3
HAHAHA  :DD ngehh3..beginilah rupa saya
di sekolah !! heyy im look nerd rite ?? yess i know it
and i love my self .. hehe.. tahun ini aku agak bz 
sbb bnyk kerja sekolah !! HAHAHA :D 
ngehh.. nak try jadi budak nerd yg pandaii !!! :))
okeyy2 !! tahun nie aku dah cukup 6belas tahun !
dan aku sgt lah syg kan diri aku..i want to be the best !
okeyy.. bubyee.. !! ini je kowt yg aku boleh story 
:D haha.. yg laen .. nanti2 ye.. kay..
iloveyouuu 2012 <3 !! tahun nie aku bergelar
PRINCESS  KETOT <3

i still love youuuu CAPITAL A :DD